Hoe kan ik een boeking annuleren wanneer ik stop bij een klant?

Indien je wilt stoppen bij een klant, dan is het wel zo netjes om deze klant eerst te informeren. In principe geldt er één maand opzegtermijn, maar in overleg kan hiervan afgeweken worden. Jullie overleggen dan samen wat jouw laatste werkdag gaat zijn.

Ná jouw laatste werkdag is het belangrijk dat je de boeking annuleert, zodat de afspraken niet doorlopen (let op, alleen het annuleren van de eerstvolgende afspraken is niet genoeg, omdat de afspraken in de maanden daarna weer doorlopen).

Hoe kan ik nu definitief de boeking annuleren?
Stap 1. Ga naar 'boekingen' en open de boeking die je wilt annuleren.
Stap 2. Klik op 'annuleer'
Stap 3. Vul de reden in van annuleren en klik dan op 'boeking annuleren'.

Vanaf dat moment stopt de boeking en lopen alle afspraken niet meer door. Indien er nog een afspraak binnen 24 uur valt, dan blijft die wél staan. Mocht die niet doorgaan, mail dan even naar help@hlprs.nl dan halen wij deze eruit.

Hieronder zie je door middel van printscreens hoe je de boeking kunt annuleren:

Stap 1:

Stap 2:

Stap 3: