Via 'vacatures' en dan 'open' kun je reageren op klanten in jouw regio. Indien hier geen vacature openstaat, dan is er helaas geen vacature beschikbaar voor jou. Op het moment dat je wel op een vacature reageert, dan ontvangt de klant bericht dat jij interesse hebt. Zorg daarom dat je profiel representatief is en up-to-date, zodat het voor de klant interessant is om jouw profiel te accepteren. Je kunt verschillende badges verdienen, heb je meerdere badges is de kans natuurlijk groter dat je wordt uitgekozen (zie het kopje 'screening').
Zorg ervoor dat je het volgende hebt gedaan:
- Profielfoto toegevoegd
- ID-verificatie afgerond
- Aanvullende screening doorlopen
- Cursus afgerond
- Informatiesessie gevolgd
Houd altijd je beschikbaarheid up-to-date en vertel iets over je eerdere werkervaring en motivatie. Dit kun je allemaal doen in het Hlprs portaal. Als de klant dan jou ook selecteert, dan ontvangt je per mail een bevestiging.
Klanten kunnen ook zelf de dienstverlener kiezen die zij het beste bij hen vinden passen tijdens het boekingsproces. Je ontvangt een mail wanneer je bent uitgekozen voor een boeking en hebt dan de mogelijkheid om deze te accepteren of te weigeren.