Wat betekenen de verschillende functies in het Hlprs portaal?

  • Account:

Onder 'account' kun je je persoonsgegevens zien en eventueel aanpassen, maar ook je wachtwoord wijzigen. Ook kun je er je IBAN-nummer verifiëren, dit is nodig om betalingen te kunnen ontvangen. Schrijf iets leuks over jezelf en eventuele eerdere werkervaring, dit is vervolgens te lezen voor klanten die een helper willen boeken.

Bij 'account' kun je ook aangeven voor welke diensten je te boeken bent en je uurtarief per dienst. Dit is ook te wijzigen. 

  • Screening: 

Onder 'screening' kun je verschillende stappen in de screening doorlopen en daar badges mee verdienen. Deze badges zijn vervolgens zichtbaar voor klanten die een helper willen boeken. Je kunt een aanvullende vragenlijst invullen, een informatiesessie bijwonen en eventueel een gratis cursus volgen (alleen voor oppas en huishoudelijke hulp). Onder 'screening' kun je ook de voortgang van de screening bekijken. Hoe meer stappen je hebt doorlopen, hoe vaker je wordt uitgekozen voor een boeking!

  • Boekingen:

Onder 'boekingen' kun je alle afgelopen en komende boekingen terugzien. 

  • Afspraken:

Een boeking bestaat vaak uit meerdere afspraken. Heb je een boeking met de klant waar je wekelijkse naartoe gaat, heb je dus een wekelijkse afspraak met de klant. Deze losse afspraken kun je vinden onder 'afspraken'.

  • Betalingen:

Onder 'betalingen' kun je alle verstuurde facturen terugzien en of ze zijn voldaan of niet. Staat er 'in behandeling', is de factuur nog niet verstuurd. Staat er 'niet betaald', is de factuur wel verstuurd, maar nog niet betaald door de klant. Rechtsboven kun je 'betaald' selecteren, daar zie je de facturen die betaald zijn. 

  • Agenda:

Hier kun je je agenda inzien met alle afspraken volgens jouw boekingen. Ook kun je je beschikbaarheid aanpassen. Let op dat je beschikbaarheid altijd up-to-date is, zodat je de juiste vacatures ontvangt! 

 

  • Vacatures:

Onder 'vacatures' kun je 'open vacatures' zien, maar ook 'bevestiging nodig'. De 'open vacatures' zijn alle vacatures die openstaan bij jou in de buurt. Hier kun je je voor aanmelden. Vervolgens krijgt de klant hier bericht van, als je door de klant bent geaccepteerd, kunnen jullie contact met elkaar opnemen! 

Boekingen waar jij specifiek voor uitgekozen bent, vind je onder 'bevestiging nodig'. Per vacature kun je aangeven of je de vacature wil bevestigen of niet. Bij 'gereageerd op' kun je terugzien op welke vacatures je hebt gereageerd, verdwijnt de vacature daar, dan is de vacature al vergeven aan iemand anders of heeft de klant de boeking geannuleerd en is het niet meer nodig. 

  • Instellingen:

Bij 'instellingen' kan je aangeven hoe (en welke) je de notificaties wil ontvangen. Ook kan je hier aangeven als je niet meer beschikbaar bent. 

  • Help Center

Hier vind je de veelgestelde vragen en de antwoorden.