Zodra je hebt gewerkt volgens een afspraak uit je boeking, krijg je altijd van ons een mail om je uren te controleren. Kloppen de uren? Dan hoef je niks te doen. Als je afwijkende uren hebt gewerkt dan de uren volgens de boeking, dan kun je het op dat moment aanpassen. Ook als je reiskosten krijgt bij de klant, kun je dit via de link in de ontvangen mail toevoegen.
1. Ga naar 'afspraken' en klik bovenin op 'in behandeling'. Open dan de afspraak die wil je controleren. Vervolgens krijg je het volgende scherm. Klik op ´controleren´:
2. Pas in het volgende scherm eventueel de tijden aan en klik daarna op ´akkoord´ als je klaar bent. Onderin heb je eventueel ruimte om nog een opmerking voor de klant achter te laten:
3. Heeft de klant aangegeven om reiskosten te vergoeden, dan krijg je in plaats van bovenstaande afbeelding het volgende te zien. Je hebt dan dus nog de optie om het aantal km´s in te vullen:
Jouw wijziging komt bij de klant binnen. Is de klant niet akkoord met de wijziging, dan krijg je hier bericht van en nemen wij contact met jou en de klant op.