1. Het gaat om een openstaande boeking
Heb je nog geen koppeling met een helper, dan kun je het beste je boeking annuleren (onder 'boekingen') en een nieuwe boeking plaatsen. Het is niet mogelijk om iets te wijzigen bij een openstaande boeking. Hieronder zie je hoe je de boeking kan annuleren.
2. Het gaat om een gekoppelde boeking
Wil je iets in je boeking wijzigen en heb je al wél een bevestigde boeking met een helper, kan je wel een wijziging aanbrengen in je boeking. Deze wijziging gaat, op z'n vroegst, pas in vanaf de volgende maand.
Boeking wijzigen:
Overzicht:
Stap 1. Ga naar boekingen
Stap 2. Klik op Wijzig boeking
Stap 3. Wijzig boeking
Stap 1:
Je gaat naar 'boekingen' en klikt de boeking open die je graag wilt wijzigen.
Stap 2:
Je klikt op 'Wijzig boeking'
Stap 3:
De wijziging gaat in vanaf de volgende maand. Geef aan wat de frequentie is/wordt, de starttijd en tijdsduur. Hierna selecteer je de eerst volgende werkdag in de volgende maand. Klik hierna op 'update'. Mocht je een foutmelding krijgen, dan kan het zijn dat de helper niet beschikbaar is op de gekozen dag/tijd. Overleg dan even met de helper om zijn/haar agenda ruimer open te zetten of om de andere boeking van hem/haar op te schuiven.