Komt je helper een keer extra werken (buiten de boeking om), dan kun je zelf een extra afspraak toevoegen. Let wel op dat dat alleen kan wanneer de factuur van die maand nog niet verstuurd is. Indien de laatste afspraak van de maand al is geweest volgens de boeking, dan kun je het beste even mailen naar help@hlprs.nl zodat we een extra factuur kunnen opmaken.
In het kort hoe je een extra afspraak kan toevoegen:
Stap 1: Je gaat naar 'boekingen' en opent de boeking van de hulp waarbij je de afspraak wil toevoegen.
Stap 2: Je klikt onderin op 'afspraak toevoegen'.
Stap 3. Je selecteert de datum en tijd van de nieuwe afspraak en klikt op 'opslaan'.
Hieronder zie je door middel van printscreens hoe je een extra afspraak kan toevoegen:
Stap 1:
Je gaat naar 'boekingen' en opent de boeking van de hulp waarbij je de afspraak wil toevoegen.
Stap 2:
Je klikt onderin op 'afspraak toevoegen'.
Stap 3:
Je selecteert de datum en tijd van de nieuwe afspraak en klikt op 'opslaan'.