Na de laatste afspraak in de maand, ontvang je een factuur van de gewerkte uren volgens de gegevens van jouw boeking. Deze factuur kun je vinden in het Hlprs portaal en voldoen via een iDEAL betaling. Betalingen lopen via de betalingsprovider Online Betaalplatform. Op het moment dat jij de factuur hebt betaald via iDEAL, wordt het salaris de volgende werkdag naar de helper overgemaakt!
Wanneer de factuur nog 'in behandeling' staat, dan kun je de factuur nog niet betalen. Je ontvangt een e-mail wanneer de factuur klaar staat om te betalen. De laatste afspraak is dan nog niet geweest, of nog niet helemaal verwerkt.
Hoe betaal ik de factuur?
Stap 1: Je gaat naar 'facturen'.
Stap 2: Je opent de openstaande factuur
Stap 3: Je selecteert onderin jouw bank en klikt op 'betaal'
Stap 4: Je volgt nu de stappen aangegeven door jouw bank.
Het is ook mogelijk te betalen via een automatische incasso. Je kunt zelf via het Hlprs portaal de betaalwijze wijzigen, zo kun je Online Betaalplatform ook makkelijk machtigen voor een automatische incasso. Via 'instellingen' kun je onder het kopje 'betaling' de betaalwijze veranderen.
Indien de factuur niet klopt, stuur dan even een mail naar help@hlprs.nl met de aanpassingen.