Heb je jouw eerste boeking binnen? Helemaal top! Misschien heb je nog wat vragen over hoe het precies werkt. In onderstaande video wordt uigelegd waar je alle informatie over je boeking kan vinden. Onder de video vind je ook nog alle belangrijke info over je eerste boeking.
1. Contact opnemen met de klant
Wanneer je een boeking hebt bevestigd met een klant, kunnen jullie chatten via het Hlprs portaal. Neem altijd even contact op om alles voor de eerste afspraak even te bespreken. Via de chat kan je ook vast kennismaken, wel zo prettig!
Lees meer in dit artikel: https://help.hlprs.nl/nl/articles/18955-waar-vind-ik-de-contactgegevens-van-de-klant
2. Uitbetaling
De uitbetaling verloopt heel gemakkelijk én veilig via onze betaalprovider Online Betaalplatform. Het is belangrijk dat je jouw IBAN verifieert vóór het einde van deze maand. Anders kan je namelijk niet uitbetaald worden. Na de laatste afspraak van de maand kan de klant de factuur voor de gehele maand betalen. Zodra de factuur is betaald, krijg jij ook uitbetaald. De klant kan jou nooit contant uitbetalen.
De status van jouw uitbetalingen kan je altijd terugvinden in het Hlprs portaal onder 'Betalingen'.
Lees meer in dit artikel: https://help.hlprs.nl/nl/articles/17572-wanneer-word-ik-uitbetaald
3. Kan je niet naar de (eerste) afspraak komen, of hebben jullie deze in overleg verzet?
Kan je om wat voor reden dan ook niet op de afspraak komen? Informeer dan de klant. Vergeet niet via het Hlprs portaal 24 uur van tevoren de afspraak te annuleren (onder 'afspraken'), die uren worden dan niet gefactureerd. Ben je vergeten de afspraak te annuleren via het Hlprs portaal of was je te laat? Stuur dan even een mail naar help@hlprs.nl.
Lees meer in dit artikel: https://help.hlprs.nl/nl/articles/31918-ik-heb-een-boeking-staan-maar-ik-kan-niet-komen-werken