Hoe kan ik een afspraak wijzigen?

Indien je een andere dag hebt afgesproken met de helper dan de originele afspraak, dan kun je deze wijzigen via het platform. Dit kan alleen wanneer de nieuwe afspraak in dezelfde maand valt, anders dien je de afspraak van deze maand te annuleren en via 'boekingen' een extra afspraak toe te voegen voor de volgende maand.

In het kort hoe je de afspraak kunt wijzigen:
Stap 1. Ga naar 'afspraken' en klik de afspraak open die je wilt wijzigen.
Stap 2. Klik op 'afspraak wijzigen'
Stap 3. Bevestig de pop-up
Stap 4. Selecteer een nieuwe dag en tijd en klik op 'akkoord'.

Hieronder kun je de stappen volgen door middel van printscreens:

Stap 1. Ga naar 'afspraken' en klik de afspraak open die je wilt wijzigen:

Stap 2. Hierna klik je op 'afspraak wijzigen':

Stap 3.  Er wordt dan gevraagd om de volgende melding te bevestigen: 'Deze afspraak wordt geannuleerd. Kies de datum van je nieuwe afspraak.'. Je klikt hier op 'ja':

Stap 4. Geef aan op welke dag en op welk tijdstip de afspraak dan gaat plaatsvinden en klik dan op 'akkoord'.