Heel vervelend om te horen dat de factuur niet klopt. Dan zijn de afspraken niet goed aangepast of geannuleerd. In dat geval kun je het beste even mailen naar help@hlprs.nl met de aanpassingen en dan zorgen wij dat de factuur klopt!.
Wat kun je in het vervolg doen zodat dit niet nogmaals voorkomt?
De afspraken worden altijd op de 1e van de maand ingeladen voor de huidige maand. Via 'afspraken' kun je zien welke afspraken voor deze maand gepland staan. Mocht een afspraak niet kloppen, vergeet dan niet om een afspraak te annuleren wanneer deze niet doorgaat of te wijzigen naar een andere datum.
Zodra een afspraak is geweest, komt hij nĂ¡ 48 uur bij 'facturen' te staan. De factuur is dan nog in behandeling en kan nog niet betaald worden, maar dit zijn wel de uren die op de factuur komen te staan. Mocht er dan iets niet kloppen, neem dan weer even contact met ons op. Wij kunnen het dan aanpassen voordat de factuur verstuurd wordt.