De afspraken worden elke maand ingepland aan de hand van de boeking. Indien er geen afspraken geannuleerd of aangepast worden, dan worden deze uren aan het einde van de maand automatisch gefactureerd.
Mocht de helper een keer niet komen?
Vergeet dan niet om de afspraak te annuleren via het platform. Dit kan tot maximaal 24 uur voor de start van de afspraak.
Indien de helper een andere dag komt dan in de boeking?
Je kunt dan een extra afspraak toevoegen en daarna de afspraak die niet doorgaat annuleren.
De helper heeft andere uren gewerkt dan 'standaard'?
De helper ontvangt ná elke afspraak bericht om de uren te controleren. Er is dan de mogelijkheid voor de helper om de uren te wijzigen. Indien de helper een wijziging aanbrengt, dan ontvang je per mail hierover bericht en kun je alsnog indien nodig deze uren afkeuren. Als de wijziging wel klopt, dan hoef je niets te doen.
De helper is gestopt?
Indien de helper is gestopt, vergeet dan niet om de boeking te annuleren via 'boekingen'. Dan lopen de afspraken ná de annulering ook niet meer door.
Mocht je nu een keer een factuur ontvangen die niet klopt, geen probleem! Stuur even een mail naar help@hlprs.nl met de aanpassingen, dan passen wij het aan.